sudah stalker kena la follow !

sudah stalker kena la follow !

Monday, May 9, 2011

6 may 2011

attend interview at UM.
fuh, alhamdulillah, segala nye berjalan dgn selamat.
kali pertama jejak kn kaki dekat UM memang sgt teruja.
semoga good news menanti aku.
aminn :)
aku pun sudah terlihat akan sinar sinar pengharapan di mata kedua org tua aku.
semoga aku dapat mengembirakan kedua ibu bapa aku ya Allah.

1st time attend interview sacara formal.
gugup tak payah cakap la kn.
tuhan je yg tahu. heheh.
semasa di interview tiba tiba aku boleh jadi gagap pulak dah.
tp selamat aku dapat mengawal nye.
huhu.
bila dibenarkan keluar
pehhh! gumbira dan amat lega yg tak terkataaa.
heeee :)
boleh enjoy enjoy KL da lepas ni. heheh

aku just sempat ke I CITY je mlm tu.
itu pun dgn kak wani la.
kalau harap kn ayah memang tak la akn kalau da jumpa geng.
huhu.

lets, see our picture :)
 kekurusan aku terserlah macam kekurusan batang pokok itu.
sukeee :)

 apa motif?
tak taw la. wakaka!

 cute kn bear ni?
pandai pulak tu dia main sorok sorok
heee :)

tak ada la seronok mana pn I CITY ni.
tiket nak masuk makin naik tp lampu pulak makin malap.
haiyoo!

No comments:

Post a Comment